og stirre i et stykke tid, før Road

This is where you can share and download open skins for Smart Keyboard!
Post Reply
linttcm
Posts: 8
Joined: Sat Nov 10, 2012 12:42 am
Phone: 2258541

og stirre i et stykke tid, før Road

Post by linttcm »

Lu fra nikkede, at inddrive højre hånd placeret foran, strøg sin venstre hånd efter en ring, pludselig sagde: ". Denne ring er noget indeni" De Qi Tian Xiao sammenkomster, undrende: "? Noget Noget? " jord fra Vej: "Denne ring har en masse plads inde, sætte inde.... jeg ser på, åh, sætte en masse sten. " Qi Tian Xiao behageligt overrasket og lidt skuffet: "en masse plads inde i ringen? Den legendariske rum ring canada goose Expedition parka? Men hvorfor sætte en bunke sten, som var så fræk? du ser på hvad min ring. "sagde rakte sin venstre hånd. Land fra blikket et øjeblik, rystede på hovedet og sagde: "kan ikke se Qi Tian Xiao ring ned igen, og gav jord væk fra vejen: " slid og se "The land fra Yi Yan slid, og stirre i et stykke tid, før Road.: ". er også en masse sten, men disse sten er god lille en, og temmelig meget over en økse, et tveægget brudt sværd, hylder, sætte et par af de gamle. " Qi Tian Xiao sagde: "Kom nu tage ud for at se jord fra Enliaoyisheng, en bølge pludselig styrtede briste af lyd på jorden en flok krystal sten ud af den blå luft, en fuld hylde af bøger, et tveægget økse og et tveægget rust glitrende farvede jern sværd, Qi Tian Xiao forskrækket. Den Qi Tianxiao se disse sten er tommelfinger størrelse, form, ikke regler, men i det væsentlige terning, en hel masse jeg er bange for der er så mange som adskillige tusinde tabletter, jeg føler helt betyde, og hurtigt kom til at afhente den ene, den eneste tænker at starte tung ser krystalklart, lidt ligesom en krystal opfattet, tynd synes at have andelen af energi i strømmen, men kan ikke helt følte, ved ikke, hvad det er værd at pengene. Qi Tian Xiao spillede et stykke tid, de kaste tilbage murbrokkerne canada goose trillium parka. Kast små sten, Qi Tian Xiao endnu et kig på disse bøger. Så mange som ti af disse bøger, en opdeling, blot femten, men nogle gamle hånd, tog en tændt tæt skrivning er nogle regnorm-lignende ord, og en ikke kender, og sætte det ryggen til det gyldne økse, de gik forbi. Qi Tian Xiao kom til ax næste se, at økse guld Guangcan, ikke kender, er ikke guld, de bøjede sig ned for at samle op, men svært at nævne, ikke engang sætte op, vægten er ikke tung i almindelighed, og til sidst tyede til sygeplejersken den kraft, før endelig nævne op, er jeg bange for, at der er hundrede pounds vægt. Qi Tian Xiao nævner ikke et par sekunder,




det føles for meget, mistede den igen ned i bunden af mit hjerte og svor: søster, dette er hvad fanden at gøre, kunne være så tung, selv rent guld, ville det ikke være så tung. Det samme Nabing fra et brækket sværd, Qi Tian Xiao Wang blikke, ingen interesse, men også disse ting vendte at se på den landvendte from the Road: "lidt forvirret, hvordan man se en anden plads inde i ringen? sat ud, hvordan kan du gøre det hurtigt lære mig "landet fra forvirret autentiske: "? Dette canada goose tilbud...... er meget simpelt, ah, jeg så opmærksomt stirrer se mit sind et træk, kan de sættes ud. "Qi Tian Xiao sagde: ". Ring mig prøve... du først tage det tilbage at give mig disse ting "jord fra den adfærd selv gøre den røde ring rakte Qi Tian Xiao, men også at afhente det grønne ring, Qi Tian Xiao travlt til at stoppe Hun sagde: "Det er for dig, ville ikke give mig. " Qi Tian Xiao bære ringen, uanset hvor blik er ikke OK, og dit sind bevæger snesevis under ingenting sat ud, kan ikke hjælpe, men miste modet, kiggede op jorden væk, for at se jord væk fra den allerede gabe gentagne gange sukkede: "Du skal først gå tilbage til at sove, jeg selv prøve mere end én gang billig canada goose jakke. " Lu fra nikkede Road i en lilla tilbage til Shadowbane gå. Qi Tian Xiao og hårdt en nat, ingen høst, enden søvnig snublede at sove i fortiden. Mine venner, hvis du kan lide mit arbejde, så klik på den anbefalede og samleobjekter. Din støtte er min største motivation.
Post Reply